BUM.AL është në kërkim të një specialisti/e rrjetesh sociale.
Detyrat dhe përgjegjësitë e një menaxheri rrjetesh sociale përfshijnë:
1. Strategji dhe planifikim: Përgatitja e një strategjie efektive për përdorimin e rrjeteve sociale për të përmirësuar prezantimin dhe imazhin e kompanisë. Kjo përfshin planifikimin e përmbajtjes, udhëzimin e kalendarit të postimeve, dhe përcaktimin e audiencës të synuar.
2. Krijimi i përmbajtjes: Krijimi dhe drejtimi i përmbajtjes të cilat mund të jenë postime, video, artikuj, grafika, etj., që të përputhen me strategjinë dhe tërheqin audiencën e synuar.
3. Monitorimi dhe menaxhimi i reputacionit: Ndjekja e reagimeve dhe komenteve të përdoruesve në rrjete sociale, dhe menaxhimi i reputacionit të kompanisë ose individit për të parandaluar apo trajtuar situata të ndjeshme.
4. Analiza dhe raporte: Vlerësimi i performancës së strategjisë së rrjetit social, përdorimi i metrikave për të kuptuar efektivitetin dhe impaktin e fushatave, dhe prezantimi i raporteve të këtyre të dhënave për të bërë përmirësime të ardhshme.
5. Ekzekuton fushatat promocionale dhe ndjek ecurinë e tyre në kohë reale për të garantuar rezultatin maksimal me buxhete optimale.
6. Përthith informacion dhe njohuri për zhvillimet dhe avancimet e shërbimeve të fushës dhe ndryshimet e pritshme të kërkesave të Klientëve. Azhornohet me zhvillimet më të fundit të teknologjisë sidomos në aspektin komunikim, marketing dhe publicitet.
Aftësitë, Përvoja dhe Kualifikimet:
1. Njohje e shkëlqyer e praktikave më të mira për reklamimin në Facebook, LinkedIn, Instagram, TikTok, dhe rrjete të tjera sociale.
2. Njohja e Meta Business Suite dhe ADS Manager.
3. Aftësi të shkëlqyera komunikimi, shkrimi, redaktimi dhe prezantimi
4. Aftësi për të punuar në mënyrë autonome dhe me ekip
5. Njohuri të forta të marketingut në mediat sociale.
6. Aftësi krijuese
7. Aftësi të mendimit strategjik
8. Aftësi hulumtuese
Ju lutemi dërgoni CV-në tuaj duke specifikuar titullin e punës në: recruitment@bum.al