Abissnet kryen veprimtarinë e saj në fushën e telekomunikacionit, duke ofruar shërbime të internetit, telefonisë fikse dhe Televizionit për klientët e saj, në të gjithë territorin e Shqipërisë.
Per fuqizimin e personelit dhe zhvillimin e njesive kerkojme te punesojme: Specialiste prane departamentit te Kujdesit te Klientit.
Detyrat
Kryen pritjen e Klientëve të cilat kanë ankesa ndaj çështjeve të ndryshme në lidhje me shërbimin e kontraktuar apo edhe me cilësinë e komunikimit me personelin e shoqërisë;
Garanton ndjekien dhe zgjidhjen përfundimtare të çdo ankese të paraqitur nga Klientët;
Prodhon pyetesore, statistika dhe analiza mbi kenaqesine e klienteve me sherbimin, komunikimin etj;
Ben sugjerime per permiresimin e kenaqesise se klienteve dhe punen e departamenteve.
Kualifikimet
Te kete perfunduar arsimin e larte preferohet Ekonomik dega marketing/menaxhim;
Te kete njohuri shume te mira te gjuhes Angleze. (preferohet te dije edhe gjuhe te tjera te huaja);
Eksperiencë në fushën e telekomunikacioneve, e preferueshme;
Te kete aftesi te mira komunikimi;
Te jete e afte per te punuar ne grup.
Shënime
Te interesuarit te dergojne CV-te e tyre E-mail: b.njerezore@abissnet.al
Cel. : 0692230227